Julklappar :D

Helluu,haft en bra dag? Min har väl varit bra,men jag hade ingen riktig julkänsla "/ . Har fått jävlit mycket pengar typ mer än 1000 sammanlagt jag trodde faktist inte att jag skulle få så himla mycket pengar. Har precis kopplat in ljudförstärkaren till datan som jag fick, trodde att det skulle vara mer bas asso det var faktist mer bas i dennär jag hade kopplat in den lite fel i början än när jag fixade det så att det blev rätt hehe.

Grejerna jag har fått dah :    - på hela dagen
Pengar/presentkort
3st 75kr comviq kompis
Britney Spears parfym "fantasy" med shower gel
ljudförstärkare med bas till datan
datorminne 1gb
musmatta
fundation
mascara
bh
biobiljett
chokladask
systrar i jeans tredje sommaren (bok)
rosa tofflor

sen tror jag faktist inte att det var något mer,fast jag skulle få en sak tll av mormor (jag tror att det är Circus albumet)


Till sist kom det lite snö i alla fall :D kollade på kalle anka innan maten sen gjorde jag inget mer speciellt,just nu sitter jag och lyssnar på musik,men ni får ha en fortsatt bra dag eller ska man säga kväll? (;

Kommentarer
Postat av: Mona

Fin blogg. GOD JUL! :)

2008-12-24 @ 20:34:27
URL: http://noonas.blogg.se/
Postat av: johanna

GOOD JUUL :D lite sent men iaf . x)<3

2008-12-25 @ 12:47:58
URL: http://jjohaannass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0