Julafton i övermorgon :)

hejhej! i övermorgon är de julafton :) fast jag kommer tydligen inte få så många presenter enligt mamma bara föratt jag nyss bråka me min störda syrra,asso hon har fan damp....
Inatt sov Jossan hos mej,haha fast vi kom liksom på att hon skulle sova här runt kl. halv ett haha,vi bäddade i vardagsrummet som jag  och Johanna gjorde i förrgårnatt tror jag att de va,vi gick till Jojo när jossan kom hit fast de visste ju inte mamma för vi smög ut genom balkongdörrn när hon sov xD,när vi kom tillbaka in kollade vi på film Narnia prins caspian jag hade inte sätt den förut inte jossan med men för filmen hade jagsätt,den är mycket bättre än tvåan måste jag säga. Senare kanske jag ska vara med Jossan och så ska jag ge Jojo hennes julklapp,jag fick min igår har inte öpnnat den än ska göra den på julafton jag undrar vad det är hehe  de är typ nåt mjukt ialla fall haha.
Idag fyller min morbror år jag vet inte hur mycket men i allla fall Grattis till honom..

Jag har jätte tråkit,har låst in mej på rummet för att jag bråka me min syrra som jag sa så jag pallar inte att mamma ska komma in här men  jag måste ändå gå ut nu för jag måste gå på toa hehe,,heejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0