Johanna <33

shuue!!  Är hos Johanna slutade ganska sent idag 15.40,,klockan fem ska vi på "möte" om reklam utdelning xD. Idag har jag varit ganska trött eller jag brukar alltid vara trött när vi har mentorstid jag vet inte varför fast de kan vara föratt jag läste i en bok som vi måste läsa den heter "odjuret" den suuger xD. Till lunch fick vi tortilla bröd tror jag att det heter med kyckling i nån sås de va ganska gott :) fast jag har typ en äcklig smak i munnen även fast maten va god och vi åt för flera timmar sen. Imorse innan jag gick till skolan kollade jag på tv "som vanligt" jag kollar typ varje morgon på vakna med the voice och då sa dom att Paris Hilton ska till Stockholm och julhandla m.m :D haha inte direkt för att jag kommer åka dit direkt men ändå :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0