Igår

helluu,jag skrev aldrig något igår kväll,jag orkade faktist inte hehe..Men jag gjorde ändå inte så himla mycket,jag var trött och hade skit tråkit,satt i köket och höll på och gjorde korthus mitt i natten,och så kom det en polisbil utanför jag tror att det var en som körde för fort eller nåt sånt för dom gick ut till en bil som kom in på våran väg framför polisbilen,och sen fick han fortsätta köra så då borde det ha varit så,,eller?
Hehe igår när jag gjorde korthus klarade jag av att göra med 4 våningar,det är lättast att göra tre för dom klarar jag alltid (om inte nån skakar bordet),,jag brukar aldrig klara att göra med fyra,,fast en gång för längesen gjorde jag med fem hehe x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0