hata min data!!

Hejssan! Idag har jag inte gjort så mycket mest suttit vid datan som är helt cp (asso min data) och så har jag varit o handlat me mamma hehe. Åt nyss de va oxfilé med klyftpotatis. Mammas kompis har fixat min data men asso den e bara segare och alla exakt alla låtar är borta :( o jag har damp på det mamma säger bara att jag kan ladda ner dom igen men asso det är över 400 låtar,liksom hallåå? och de går inte att ladda ner dom flesta för jag kan ju inte komma ihåg alla,fast jag har alla bilder kvar i alla fall,men ändå asso jag hade skit många sofijah och vissa av dom kan man inte få tag på om man inte har nån kompis som kan skicka o dom flesta jag känner gillar inte sofijah :S,fast jag ska ändå kanske få träffa henne då kanske hon kan skicka,om jag ens vågar fråga. Och den här typ internet "menyn" är den gamla så man kan inte ha flikar nån som vet hur man uppdaterar? jag får damp om jag ska behöva trycka upp nytt internet fönster varje gång jag ska gå in på en annan sida.   
,,snart är det julafton 4dagar kvar bara. Ska vara me Jojo ikväll också men vet inte när. Imorrn ska vi byta julklappar haha köpte hennes idag asso den som hon ska få av mej hehe Ronja och gabbe kom nyss hit dom ska typ va me jennifer,men nu ska jag göra lite annat hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0