gjort brända mandlar med jossan

Idag har jag varit med Josefine :),,vi gick först till hennes pappa och hämtade några filmer sen gick vi till ica och köpte mandlar för vi skulle göra brända mandlar,,sen gick vi hem till hennes mamma och gjorde dom haha dom blev rätt så lyckade förutom att jossan hällde i lite mycket kanel och karamellfärg xD. När vi hade gjort klart dom kollade vi på film Deep Blue Sea den va skit bra xD. Sen hade vi lite "brända mandlar" krig haha jag sköt massa head shot på henne xD.
Jag trodde att jag skulle vara skit trött idag för inatt kunde jag inte sova så jag va vaken hela natten fast jag somnade typ vid 4 o jag skulle upp 7 xD men jag va faktist inte så trött konstigt nog..               Jag har typ skit ont i magen har haft det hela dagen typ o jag vet inte varför xD.  Har precis hjälpt min syrra att fixa hennes mp3 och mp4 som hon fick när hon sålde jultidningar xD.. I år sålde jag inte för så mycket jag orkade inte så jag kom upp i bara 2000 och idag kom paketet fast vi drog aldrig till posten och hämtade de,,jag kommer få en paris hilton parfym "cancan" och high school musical 1 och 2 på dvd xD.
Men nu ska jag gå o fixa lite grejor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0