Gamla mobilen funkar :D

Hellu bloggen!! Nu är jag med Johanna "igen",vi har gjort avrappotering till reklamen och räknat det som blev över  asso dom som leverar reklamen suger fan,,dom gav oss 357 st blad av stjärurmakarna och det var vi tvugna att sitta och räkna det var ju inte jätte roligt också *not*.. Min gamla mobil funkar igen :D asso det är samma modell som min nya men den blev förströd (den gamla) så jag fick en ny när jag fyllde år,,men nu när jag testade min gamla mobil så funkade den så jag ska sälja den och om ingen köper den så kanske jag använder den till musik och bilder om min nya till ringa och sms:a. Får se vad jag och Johanna hittar på ikväll hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0