böcker,,böcker och ännu mer böcker och film ;)

shuue,,sitter här vid datan och gör typ ingenting chattar lite med folk på msn,har precis installerat min cam för den försvann från datan när jag återställde asso jag hade kvar den men installeringen från datan försvann så jag inte kunde använda den hehe. Har inte gjort så mycket ikväll,Gabbe var här (hos jennifer) så han typ kom in och snacka lite med mig,han hade vart på bio med tess o nåra till och sett "Vi hade iallafall tur med värdet igen" och han sa att den var skitrolig,men jag tänker ändå fortfarande inte slösa min biljett på en annan  filmen "I taket lyser stjärnorna" jag är typ beroende av  den filmen? Det finns tydligen en bok också? Den bara måste jag läsa,fast först måste jag läsa ut tre andra börcker höhö.          1. Odjuret (från skolan)  2.Systrar i jeans andra sommaren (håller på och läserden är knapt ens i mitten)  3. Systrar i jeans tredje sommaren (fick i julklapp:D),,systrar i jeans böckerna är superbra om du inte har läst dom så borde ni det. Men nu måste jag sova godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0