annandagsrea

Helluu,sitter och lyssnar på musik.Kollade nyss på tv,det var "lejontämjaren" jag har sätt den filmen förut men jag kollade ändå på den. Det är jätte skönt jullov man kan sova hur länge man vill varje dag ;) . (Om man inte blir väckt av att dom andra familjen är vakna). Jag har fortfarande inte kommit på nåt att göra,jag har inte ens klätt på mej än. Jojo skulle va me Lina,jag fråga tess om hon ville göra nåt men hon visste inte xD.
Idag börjar annandagsrean :D,får se om jag får med mig någon till stan eller Gränby,om jag ens orkar hehe. Jag fick ju gaska mycket pengar så jag hoppas att jag hittar mycket,jag behöver byxor och tjocktröjor för det mesta och koftor.
Jag har fett tråkit just nu,ska bädda sängen nu xD, återkommer senare

Kommentarer
Postat av: johanna

mellandagsrea* annars höhö :)<3

2008-12-25 @ 16:16:51
URL: http://jjohaannass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0