4.de advent :D

Helluu! Idag är det frjärde advent,sista advent före julafton :D , Jojo sov här inatt för vi dela ut reklam imorse,vi skulle kolla på film innan vi gick o la oss igår, haha vi flyttade bordet i vardagsrummet o bädda 2 madrasser framför tvn och sov där riktigt mysigt faktist :D vi kollade på 27 dresses ingen av oss hade sätt den eller ens visste vad den handlade om men den va faktist väldigt bra :D



Imorse när jag och Jojo vaknade vid helv 10 gick vi upp och gjorde i ordning oss och runt halv elva gick vi ut och delade reklam det tog inte lika lång tid som de brukar fast de kan vara föratt vi delade upp distrikte innan vi gick. När vi kom hem gick Jojo till sej för att åka o spela match och jag gjorde typ ingenting har bara suttit vid datan och gjort massa grejer,nu har min data börjat vara normal den har uppdaterat webbläsaren men istället föratt jag har google search så har jag "YAHOO!" och jag tycker att det suger hehe.
Jag har varit ensam hemma typ nåra timmar de va inge kul för liksom hade ingen att snacka med bara satt vid datan hela tiden  och läste lite bloggar  och lyssna på Sofijah,och jag har inte msn på datan heller haha fast det är ju egentligen bara att ladda ner men nu äre så här att jag inte orkar,hur kan man vara så himla lat att inte ens kunna gå in på en sida o ta hem msn liksom? xD.
När mamma kom hem från gränby börja hon göra mat vi ska äta tacos och så hjälpte jag henne att göra risalamalta jag trodde inte att ag sklle gila det men de var faktist ganska gott,vi ska ät det efter maten :) .
För ett tag sen kom mammas kompis Stefan hit hehe,men nu ska jag göra nåra grejor,ha de gott :D




 
Som ni ser så har inte 2.a och 3.e ljuset brunnit så mycket xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0