Måndag morgon

Hejhej,nu är jag klar med allt nästan :P sitter och lyssnar på en låt som jag har blivit beroende av :P. Idag ska jag inte göra så mycket -.- ,,slutar ganska sent också..Asso jag vill börja på ridning men mamma säger att hon inte har råd,det är fett orättvist :P haha. Men asso seriöst det enda jag gör om dagarna är att bara sitta här framför datorn och latar mig. Typ aldrig något att göra? Fast jag vill ha en hund annars då måste man i alla fall gå ut...Äh nog om de :P första lektionen är syslöjd med dåligaste läraren..Sen idrott och efter det lunch sen tror jag att det är mentorstid sen engelska kanske matte och sen är det so och so-tema ååh så drygt. Men nu så vet jag inte mer vad jag ska skriva :p jag göre senare när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0