onsdag

hejhej sitter och lyssnar på musik,hahah brukar aldrig sitta vid datan såhär tidigt annars men idag gick jag upp en halvtimme tidigare för att jag vaknade och kunde inte somna om. Och jag har fortfaranade inte bestämt hur jag ska göra med klänningen fast jag nåste bestämma mej idag!!Så snälla gå in och kommentera vilken due tycker att jag ska ha på skolavslutningen...Idag börjar jag kl. 09.00 då är det uppträdande i matsalen sen slutar vi efter lunch och jag tror att vi får tid till att städa skåpen också haha jag har jue bara tagit hem massa skrivböcker så hela mitt skåp är fullt med papper och andra böcker :P. Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra..Det är jue inte direkt så fint väder ute heller -.- . Men ska in på bloglovin  nue.


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hehe okej tack :)

2009-06-10 @ 09:30:54
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: MenJagVetInte

hej skön blogg :)

Lust att följa varandra på bloglovin? :)

2009-06-10 @ 12:38:48
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0