changed outfit a new dress har flyttat in i garderoben

Hejhej,,har inte pallat bloga nue på kvällen :P. Men jag har iaf vart i boländerna så visade mamma mej en klänning på kappahl som hon hade sett tidigare när hon va där idag. Så jag provade den och kunde ha den,,så köpte hon den åt mig. Och sen när jag vi kom hem sa hon att jag skulle ha den på skolavslutningen annars skulle jag få betala den själv..Men jag hade jue redan bestämt vad jag skulle ha på mej på skolavslutningen men nehhej då får jag väl ta den nya klänningen då..Men bara det att jag köpte jue ett silvrigt halsband med ett hjärta och en svart ros på och jag tyckerinte att den passar till klänningen/tunikan jag fick idag så jag får se för mamma sa att den passar men jaa,,jag får väl helt enkelt välja men jag sätter väl ut en bild på den nya så är det upp till er att hjälpa mej bestämma...

Rosa klänning/tunika:

där har jag jeans på mej under men det kommar jag INTE ha på skolavslutningen för då ska jag ha neutralastrumpbyxor

VS:

vit tunika,grå kjol och neutralastumpbyxor:


skorna och halsbandet på den sista bilden ska jag ha vilken outfit jag än har så vad ska jag ha på mej?HJÄLP MIG!! 


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: tack :)



Ska vi följa varandra med bloglovin ? :) Lägg till mig så lägger jag till dig :D

2009-06-10 @ 05:30:59
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Matilda S

jag tycker du ska ha klänningen den rosa. :D fast de andra var också fint :D

2009-06-10 @ 19:25:19
URL: http://muuttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0