vart påe gränby

chachaa har precis ätit lite. Åkte till Gränby ett tag föratt min syrra skulle köpa nånting till våran kusin som fyller 3. När vet jag inte  :P. Och nue sitter jag och lyssnar påe en av tokio hotels nya låtar "automatic" fett bra den är alltsåe (aa). Resten av kvällen ska jag nog fortsätta läsa i frida och försöka lösa korsordet.Det va bästa tävlingarna :D har vart med i 2st en om Avril Lavignes nya parfym "black star" den doftar oändligt gott alltsåe..Och ett Hannah Montana the movie  kit som man får filmen och nån soundtrack grej eller vad det var..:D Men det bästa av allt är postern den är påe Miley :D:D:D ällska ällska ällska...Men nue ska jag blogga lite påe pointblog.se pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0