"Svar på en kommentar"

Någon Elin(hon hade ingen blogg så jag fick skriva här som ett inlägg) hade frågat om jag visste om PCD skulle uppträda på britneys konsert och att hon också skulle dit.
Iaf. JA som jag har märkt det så värkar det som att dom ska uppträda "special guestes" och jag hoppas verkligen att jag har rätt för jag verkligen älskar dom också. Har faktist ett album och en singel men albumet är borta :(.

Det här blev också lite update. Glömde skriva innan jag åkte eler rättare sagt jag hann inte. Men jag har iaf varit i björklinge hos mammas kompis. Mamma skulle fixa husvagnen. Jag har fattat ett beslut med mej själv också fast det skriver jag inte här men jag säga en sak "att jossan kommer dampa om hon får reda på det. Hon fyller år imorgon också :D Grattis till henne 14år):D jossan äär deen bäste såe jävla sööt och snäll. Tyvärr så har jag nog ingen bild påe henne (hon är svårfångad) haaha. Men nu ska jag gå och bada.

 


Kommentarer
Postat av: evelina

vfr kommenterar du ens min blogg? , vfr skulle jag va en wannabe? , och varrå bara för du beställt biljetter så kan jag ändå veta att hon kommer till globen isommar , asså vfr bråkar vi ens om det här?

2009-05-14 @ 21:31:13
Postat av: j ,

nattaaa du kommmer kasta mjölkvatten - saken på mej din banan :@@@@@@@@@ men jag älskar dej det är du som är bäst så jävla söt och snäll :DD jag måste vara mer med dig nu baby !

2009-05-14 @ 21:59:59
Postat av: maja

Allt bra med dig? :)



[gå gärna in på min blogg: Majaalins.blogg.se]

2009-05-14 @ 22:03:04
URL: http://majaalins.blogg.se/
Postat av: Elin

Okej, men faktist så tror jag bara att det var i USA, men hoppas:)<33

2009-05-15 @ 12:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0