"stadsvandring" du måste läsa!!

Har inte skrivit några inlägg idag nästan..Det är för att jag och Johanna har vandrat runt en massa i stan.
Först drog vi ut hade ingenstans att gå,,hamnade på stan..Gick runt där satt oss lite vid ån. Sen gick vi nånstans hamnade vid willys (den vid österängen tror jag). Så sa jag till jojo att vi kunde gå till tess för hennes mamma bor där,,inte så långt från willys. Och tess hade sagt till mig att hon  skulle till sin mamma idag.Men hon hade dragit därifrån en timme innan vi kom för hon skulle bara vara hundvakt ett tag (perfect). Men  vi fick ändå komma in och sätta oss lite o vila. För det var ju inte så kort vi hade gått heller ;). Så vi satt där i tess rum kanske en kvart och kollade lite i gamla skolkataloger. Sen när vi drog därifrån fick vi "färdkost" (som hennes mamma sa) av hennes mamma. Det var kex med choklad och juice i plastgrejer som är skitgoda. Sen så visste vi inte hur man kom hem men sen såg vi att boländerna inte låg så långt bort så vi gick dit. Gick in på coop forum och kollade på skor. Asso man kunde köpa ett par pumps för 99:- fett billigt :O. Så var det en sån här grej för små barn man kunde kolla på film det var lillefot haha så jag kollade lite på de. Sen fortsatte vi gick vid sidan av E4an typ? Haha gissa om alla glodde :P. Men det har iaf varit en underbar dag såå jävla kul. Gick runt och lyssnade på Fairytale. Vi gick väl ut vid 4 eller fem så vi har ju vart ute rätt länge kan man säga :P. Men nu ska jag ta ett bad puss på er! 

Aah juste från början när jojo kom hem till mej åt vi jordgubbar med grädde mumms!










Kommentarer
Postat av: johanna

haha "vacker" bild på oss daah.. -.-

2009-05-25 @ 15:20:25
URL: http://jjohaannass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0