Onsdag morgon

Här sitter jag och lyssnar på musik (som vanligt). Vad händer idag dåe? Jag ska väl vara med tess tror jag eftersom att vi är lediga imorrn och på fredag. Annars skulle jag vara med jojo?Eller?Jag kommer inte ihåg hon skulle vara med cissi om hon  blir frisk.  Menmen annars vet jag inte vad jag ska göra. Jag har ett par jeans till som jag ska klippa till shorts. Jag sprättade bort ett märke från dom igår för att de va så fult. Men dom här byxorna siter inte lika tajt som dom förra jag klippte så jag vet inte hur jag ska göra med dom. Några förslag? Jag pallar inte lägga in bild nue xD. Kanske efter skolan eller nåt. Asso det kliar fett mycket i min hårbotten och det har gjort de länge eller ett tag iaf. och jag fattar inte asso de e typ inte löss PHUUH!!Annars hade jag varit fett rädd och äcklad för mig själv xD. Men asso kan det vara att jag har typ torrhårbotten eller nåt sånt? Nån som vet nåt bra schampoo eller balsam eller nåt sånt? Jag kliar fan sönder hela hårbotten jue. Ajja ska in på bloglovin. puss på er.

Kommentarer
Postat av: johanna

nej jag har inte träning :)

2009-05-20 @ 08:10:54
URL: http://jjohaannass.blogg.se/
Postat av: Sissi

Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg hos mig? =) Anmäl dig då i det här inlägget: http://enligtsissi.blogg.se/2009/may/vill-du-bli-veckans-blogg.html#comment

2009-05-20 @ 17:37:26
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0