måndag morgon

Sitter och lyssnar på musik (som vanligt). Har precis "plåtat" dagens outfit. OBS! Inte fixad än så bilden är helt cepe. Idag ska jag typ inte göra nånting -.- . Ska kanske se vad tess gör. Jojo har jue träning..Annars blire väl bara att sitta här. Usch,,jag har skavsår på ena lilltån sen igår. Jag hade mina skor från New Yorker och även om jag har strumpor så från jag skarsår?:O Det är såå drygt,,och idag på gympan ska vi springa (som vi alltid gör) och imorrn äre friluftsdag på österängen..åååh jag kommer ha fullt med skavsår -.- . Jaja dey får man väl leva med. Haha idag åt jag film men kalaspuffar,,mamma brukar säga nej till att köpa dom för det är så mycket socker typ? Men igrån lyckades jag få dom så det var gott och det påminnde mej om sommarn för förra sommaren åt jag det varje dag till frukost haha. Så jävla gott jue. Men nue har jag skrivit lite mycket så jag ska nog sluta nue ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0