Lite Update och jag har fett me damp för gissa vem som kommer till sverige?

Hejhej,,sitter här med Ronja brevid mej. Blev helt galen när jag satte på datan på min första sida på internet "blogg.se" jag såg att Britney kmmer till Sverige jag blev galen började skrika allting fan ringde cajsa på en gång. Jag skiter i  jag ska gå!! Tvingar med mejj Tess och Ronja. Ska såklart ha biljetter "In The Zone" för de är väl de då man står längst fram eller? Jag har fan ställt "kalendern" på mobilen så att den ringer 10 i 9 den 11Maj för det är klockan nio den dagen dom släpps och jag ska fan ha bästabiljetterna jag skiteri!! Iaf jag har inte skrivit nånting senaste dagarna men på valborg var jag iaf med jojo,jossan,lina och rim vi  hade skitkul. Senare på kvällen drog vi till majbrasan i gamlis fast rim fick typ inte följa med :/. Men sen träffade vi steffi karin och lidia o hennes syrra vid kasen så vi fick lite annat folk att vara med också. Kanske sätter in lite bilder från dagarna senare.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej!

vad gör du idag?

2009-05-02 @ 12:37:13
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: denise

- jag & min tvillingsyster bloggar tillsammans, kika in om du har tid & lust! :)

2009-05-02 @ 17:57:06
URL: http://dna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0