hos jojo

Kom nyss in. Är hos jojo vi har varit ute lite och gått. Vi gick till Gränby kollade lite där fast det var bara kvantum och coop som hade öppet. Och  Jojo fick mej att dricka te det var inte gott!!Jag har smakat det förut också i massa olika smaker och har hatat det lika ,mycket varje gång haha. Sen tog vi kaffe istället det var mycket godare :). Sen gick vi därifrån och gick in i nån gammal kohage så fanns det typ en liten sjö där? Så vi typ kastade lite macka haha det gick så bra haha NOT. Så fortsatte vi gick förbi bellman satte oss och gunga lite. Så var det typ två småkillar där som börja snacka med oss och hålla på dom va fett dryga så vi drog därifrån. Men jag sätter in bilder när jag kommer hem pusshej

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas din dag har varit bra :D

2009-05-20 @ 23:39:18
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0