härlig helg i Berkinge med mycket sol och bad

Hejhej jag har ju inte kunnat skrivit något dom senaste dagarna föratt jag vart i Berkinge. Har varit sååå himla härligt perfekt väder och allt!!! Kan jue skriva lite kortfattat om helgen: När vi kom dit var det skitvarmt :D vi hade shorts och linne på oss när vi åkte (iaf jag hade det) så jag "svettades" inte direkt. Vi la ifrån oss grejerna och gick in i husvagnen och lät dörren stå öppen lite så det skulle bli lite skönare där inne dåra. Så la vi in sakerna och lite ¨sånt. Jag och tess drog ner till bryggan och lyssnade lite på musik och sånt. Så vare några tjejer där som vi typ pratade med lite senare och sånt. Sen kommer jag interiktigt ihåg vad vi gjorde efter det. Vi körde lite badminton. Senefter ett tag kom andreas och jesper så drog vi ner och bada (det var typ 21,5 grader i vattnet liksom...). Sen när vi ksulle gå råkade tess trampa på nåt så hon fick massa taggar i foten. Så gick jesper och andreas föratt säga till mamma men hon kom aldrig så tess gick bort själv och så drog dom ur taggarna ur foten. Så kom jesper och andreas med dusch grejer till mig  för jag och tess skulle duscha så jag sa till dom att hämta saker. Så duschade vi drog tillbaka till husvagnen fönade håret och sånt. Så åt vi tror jag. Sen gjorde vi lite saker som jag inte kommer ihåg. Men dom drog hem vid sex eller senare (andreas och jesper). Sen lite senare körde jag och tess kubb och massa annat.Sen vid 12 på kvällen drog vi till bryggan och satte oss så var dom där tjejerna där "juliaoch sofie" där så vi sanackade lite med dom haah vi hade filtar med oss föratt skydda mot myggen :P. Ajja nog om lördagen nue om idag: När vi vaknade så var det så varmt i vagnen så det var snabbt upp ut sängen och på med shorts och bikiniöverdel. Smörjde in sej lite så man inte blir röd. Och fixade lite med packningen. Sen drog vi till bryggan låg där med täcken hahahaha. Men jag får ont i mina revben om jag ligger och solar på mage när det är hårt såå...Sen gick jag och satte på mig "bikiniunderdel" och hämtade våra handdukar. Så hoppade vi i eller ja tess hoppade i först för jag får panik när det inte finns nån stege att gå upp på osv för jag hatar verkligen hatar bryggor!! Sen drog vi upp och drog till "the real" badplats igen och badade med jennifer och samantha så hoppade vi lite i hopptornet. Sen gick vi till duschen och sköljde av oss lite så gick vi till husvagnen och torkade lite. Sen efter ett tag åt vi. Så fick jue självklart jag och tess gå och diska.. Ajja det var lite iaf men hundratals bilder sätts in...











Det blev lite konstigt med bildrna men det är för att de är tagna från bådas mobiler så de blev lite..
När vi kom hem drog vi till ica och köpte grejer och gjorde tårta för det är jue morsdag idag :D jag skulle egentligen ha bakat toffeemuffins men det blev inte så. Ajja tror inte att det finns en enda som orkar läsa det som står där uppe ajja pusshej för nue ska jag gå och sova hhaaha :P ooh juste tess sovaer här inatt :D Haha och kolla vad brun jag blev :D pallade inte ändra storlek på dom senaste bilderna blev så drygt





                                                                                        

Kommentarer
Postat av: johanna

hihi jag följer med nästa gång (aa)<3

2009-06-01 @ 15:01:58
URL: http://jjohaannass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0