"hårbenor"

Stog och höll på med mitt hår nyss försökte göra en inbakad fläta i luggen men jag  suger på det,det är jue rätt så "pilligt". sen höll jag på och fösökte göra lite annat så kom jag på att jag skulle olla hur jag såg ut i andra "benor" visst det finns bara typ två/tre slags benor men vad passar jag bäst i? Inte precis föratt jag skulle gå runt med mittbena men ändå..

mittbena:                                                                                     
 
snebena åt vänster: (som jag brukar ha)

snebena åt höger:

Kommentarer
Postat av: johanna

hihi testa och ha åt höger ibland :D fiint jöö <3

2009-05-15 @ 12:16:54
URL: http://jjohaannass.blogg.se/
Postat av: g

din fula idiot!

2009-05-15 @ 21:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0