gårdagen..

Jag skrev jue inget igår kväll och har inte gjort det tidiagre idag såe jag kan jue göra det nue..
Jag och Jojo drog ut typ klockan 19.50. Så  visste vi inte vart vi skulle så vi gick runt lite. Så tänkte vi gå till stan för vi typ gick på den vägen man går när man ska dit. Så kom jojo på att vi kune dra till Lina men vi sa inte till henne att vi skulle dit. Så vi gick till Lina dåe så fick vi koma in. Kollade lite på tv,,det började en film "Du,jag och Dupree" jag hade sett den förut men inte jojo o lina. Och Johanna kollad eknappt för hon typ tyckte att den inte verkade vara bra. Men sen var vi tvugna att dra kockan va kanske typ 9 jag vet inte men vi kom hem vid elva halv tolv så vi gick till stan dåe hahaah. Vi gick typ bah runt lite. Sen nr vi skulle hem så såg vi typ ett gäng killar kanske 18-20år jag vet inte. Dom gick typ en bit framför oss,,och sen helt pötsligt typ stannade dom upp och gick bort från gångvägen och ställde sig på en gräsmatta som var brevid gångvägen och så kollade dom på oss skitmycket. Och blev vi typ lite rädda xD. För när vi fortsatte gå så såg det ut som att dom gick emot oss jag bah shit dom där e typ läskiga så vi typ sprang över bilvägen och då typ skrek dom på oss och typ buade? Ajja sen när vi kom hem kollade vi på en film som heter 21 den är rätt så bra faktist. För jag komer ihåg att när den gick på bio så ville jag se den.


Kommentarer
Postat av: stephanie

Ne .. jag har redan köpt ^^

2009-05-22 @ 17:14:30
URL: http://stephanyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0