fredag :D:D

Hejhej sitter och lyssnar på musik Uffie såklart :D. Hot Chick just nue :P. Idag äre Fredag :D. Lina och Rim har hemstudiedag idag så dom kommer till H-stam :D (dom gick där förut,nue går dom på kunskap). Jag ska inte skriva så mycket nue för jag ska inte sitta vid datan hela morgonen (som jag brukar) för jag måste läsa igenom en gång till i religionen känner att jag kan rätt så mycket. Många år och sånt man ska kunna och det flesta kan jag. Men man kommer typ få behöva skriva mycket i svaren och sånt så jag hoppas att det går bra. Kommer antagligen att få beskriva nån person. Jag tror att det kommer vara Paulus så jag måste läsa på ett papper som vi har fått om honom. Ajja nue stängs datan av pyssheijj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0