Tess<333

Hejehj.kom nyss från Tess. Gick till henne efter provet pallade inte va kvar,provet gick sådär inte så bra kommer få omprov.Sitter och käkar massa Dumle fett gott :P. Jag och Tess gjorde inte direkt så mycket åt lite mackor när jag kom sen satt vi mest bara i hennes rum o snacka innan jag hade provet så messade vi om lite saker som har hänt om att vi håller på att tappa kontakten m.m och hon hade ändå dragit hem för hon inte mådde så bra så jag kunde lika gärna dra till henne..Ikväll är det tv : Den rätte för Rosing och Andra Avenyn. Men nu har jag inte direkt mycket mer att skriva pusshejj.

Kommentarer
Postat av: tess

jaja. va som än händer... you know ja gör va som hälst för dej gmmn<3

2009-03-17 @ 21:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0