Måndag morgon

Hejhej,blev precis klar :P. Ska bara fixa idrottskläderna så är jag helt klart sen :P. Sitter och lyssnar på musik. Ska typ inte göra något speciellt idag -.- . Slutar sent också 15.40... gick upp en kvart tidigare idag också för att jag skulle duscha fast asso jag skulle inte tvätta håret men  jag gjorde aldrig de,jag var skit trött när jag vaknade så jag orkade knappt gå upp..Men vi har idrott idag också så jag duschar ju ändå då :P.Men jag skriver väl när jag kommer hem senare pusshejj.

   Schema för dagen:
Syslöjd
idrott
lunch
mentorstid
matte
so
so-tema

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

sv: hehe, den är ju så bra!

2009-03-16 @ 09:37:59
URL: http://Http://szerafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0