Hemma från pappa och Cajsa

Hejhej,nu har jag kommit hem från pappa och Cajsa. (Cajsa är pappas sambo eller vad man ska säga). Sitter och chattar lite på msn och lyssnar på musik. Diskuterar piercing med Johanna hahaha på msn eller asso vi gjorde det nyss för hon bytte nyss samtalsämne till stockholm ,men asso jag vill pierca mig antingewn i överläppen eller tungan men det gör tydligen skitont när man piercar tungan...Och dessutom så måste man vara 14 + målsmans tillstånd -.- . I alla fall jag har haft det ganska bra :D. Nu på hemvägen eler innan vi drog hem åkte vi förbi sibylla och käka hamburgare så jag känner mig fett fet just nu :P. Men här kommer lite bilder från "helgen":


vi fick ett varsitt påskägg eftersom att jag åker ju inte dit så ofta


en av katterna nisse heter han han är bara så gullig och gosig hans päls fett mjuk och tjock ;)


och deras andra katt Frasse det var typ första gången jag såg honom för dom hade en annan katt som hette Missan men dom var tvugna att avliva henne :(

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: Tack :):)

2009-03-21 @ 17:08:18
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0