Håltimme på engelskan



                                                     INGEN KOMMER ORKA LÄSA HELA MEN DEN ÄR FETT KULIG :P


Hejhej,är hos mormor och morfar fast det är bara morfar hemma :P. När jag gick hm gick jag med Matilda och när vi gick genom dagiset så blev vi "attackerade" av några småbarn hhaha fast på ett sätt var det bara tur..När vi gick igenom dagiset kom dom mot oss med pinnar och frågade vad vi hette. Vi sa bara "dedu" och "inget" så dom gick ju självklart efter oss mot grinden och höll på med pinnarna och massa mot oss :P och när vi skulle gå ut så följde dom med och ville inte gå in på gården igen,,och då kom jag på at jag skulle messa någon. Och jag brukar alltid hålla i min mobil men nu gorde jag tydligen inte det. Så jag kollade i mina fickor där var den inte heller. Jag drabbades av panik och skrek o massa typ men så sa Matilda att jag typ a in den i skåpet och då slog det mig: Jag la ju in mobilen i skåpet på mina böcker efter so.n när jag skulle lägga svenska böckerna i väskan haha.
Och juste haha på rasten innan so.n hde jag och steffi lit tråkit eller jag hade tråkit så vi gick  tyå runt i några dörrar eller vad manska säga. Asso när man går ut och in från skolan i "stora" entrén  så är det två dörrar på varje sida en lite längre in och en utåt så det är typ 4dörröppningar men i alla fall i dom tv innersta gick vi runt 100varv på typ 20minuter tror jag så dom sista 10 varven fick vi springa hahaha det var fett kul :P. 



 

Vi skulle gentligen  ha slutat 14.05 men engelska äraen skulle på någon teater så vi fick håltimme  eller vad ska man säga? Sluta tidigare? Imorse när jag satt vid datan kom jag på att ja skule fixa lite på min blogg eller i alla fall testa men jag får se hur det går för jag hann inte göra det imorse,men jag kanske gör det senare. Me nu har jag inte mycket mer att skriva hejdå.

Kommentarer
Postat av: johanna

sv:okejj,hur ? :)

2009-03-13 @ 15:50:49
URL: http://jjohaannass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0