Gränby med Johanna<33

Idag är det ju då våffeldagen så självklart har jag ätit våfflor :P.Har  varit på gränby med Jojo också.Kollade lite på kläder och provade massa såg massa snygga skor också ;).Längtar som fan till i Juni då vi åker till Stockholm,,haha jag ska handla upp varenda krona jag har på kortet så då ska det banne mig köpas sommarkläder och kanske några skor.
Kollade nyss på rent hus usch det är så jäävla äckligt..Här kommer lite bilder från dagen i alla fall:

 


I`m in love with the skinnjacka!!!!

Haha har laddat min gamla 3310 men den har så jävla dåligt batteri så den dog typ på en gång hann inte köra så mycket snake :(. Men skalet är så jävla snyggt asso jag är fan kär i det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0