vad fan ska jag ha för rubrik?

Hejhej haha lite kort inlägg det förra blev. Men det var bara lite snabb update. Har blivit snål med att skriva inlägg nue för tiden eller alltså dåe menar jag på hur långa inläggen är..När jag startade bloggen brukade jag skriva hur mkt som helst? Men iaf jag och Emelie drog till ica så kom jossan sen isa och efter ett tag felicia. Och så var det så jävla kallt så vi drog hem till mej och typ inte gjorde nånting..Sen skulle Isa och Felicia hem så vi följde Isa till bussen och gick en bit med Felicia. Och nue sitter jag här och lyssnar på musik. Ska "stretcha" (stavning?) ena benet lite haha ska göra det i två minuter på varje ben  haha det var mammas kompis barn mathilda som lärde mej det och att om ca en månad kommer jag då kunna gå ner i spagat :D. Men jag får se hur det blir med det för jag får fanueme damp när jag stretchar (stavning?) benen föratt det känns jue en del haha.  Men jag ska väl in på bloglovin sen dåe bloggar sen om jag sitter uppe. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0