tisdag

hejhej idag är det klassens dag i skolan så vi ska till storvad och "bada". Jag hade tänkt att ta på mej badkläder under mina kläder för att jag tänkte sola ist föratt bada för aldrig att jag badar i det där äckel vattnet liksom fyrisån?BLÄÄ,,men nue är det inte så fint väder så då kan man inte direkt sola?Och sen efter skolan tror jag att jag skulle vara med tess?jag slutar vid två och jag bärjar kvart över nio eller ja det är samling utanför skolan dåe. Nu sitter jag iaf och lyssnar på musik. aah jusste idag när jag kommer hem eller senare så ska jag sätta i en ansiktsmask för det var förra veckan på tisdagen som jag hade en och det står att man ska använda varje vecka och de va 1-pack såe?...Ajja nue ska jag inte skriva så mycket mer hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0