städ och plugg får det bli kanske film..

Hej på er söta läsare :D. Jag kom precis innanför dörrn. Sitter vid mammas data för jag pallar inte sätta på min då fastnar jag bara haha. Ska ta och städa lite i mitt rum hänga in lite kläder i garderoben och lite annat. Tog hem massa gamla skrivhäften från skolan som är fulla/används intelängre så dom ska jag lägga nånstans där jag har plats. Har några småkartonger i garderoben som dom säkert får plats i. Ja när jag är klar med städningen blirre att plugga till provet imorrn. Hoppas att det går bra :D. Sen kanske jag ska kolla på I taket lyser stjärnorna fast i sånna fall bara om mamma harlust att kolla haha men jag får se kanske kollar även om hon inte har lust. Men jag ska väl börja så jag blir klar nån gång dåe pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0