slutat

hejhej,,kom precis hem från skolan. Haha slutade efter lunchen så klockan är inte så mycket :P. dagen började klockan nio med utmainingar först klasserna 6-8 och när de va klart va de 9:orna och lärarna.Och när allt var klart så va de lunch kycklingsallad och så fick man glass. Så drog vi upp till karin och tog reda på resultaten på biologi provet jag fick 4,5 från fullpoäng så 23,5/28 alltså jag räknade väl rätt nyss eller? Ikväll så är det skolavslutning klockan 18.00 i kyrkan. Går dit tillsammans med steffi. Uppdaterar senare men jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig så tryck HÄR och kommentera vad om är finast och vad due tyckar att jag ska ha på mig..

Kommentarer
Postat av: ♥ Tina ♥

Fin blogg :D

2009-06-11 @ 13:47:29
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0