regn -.-

Hejhej det regnar ute. Spöregnar kan man säga. Har bara hunnit ha tå lektioner om man kan säga att vi ens hade lektion när vi hade svenska. V_i var på biblioteket och lämnade böcker som vi lånade förut. Jag och Matilda tog hennes cykel föratt vi pallade inte gå för då blir man så blöt men man kan jue inte säga att vi var torra hahahah. När vi stannade vid ett övergångsställe så fick jag gå av cykeln för det var en slags backe där (matilda skjutade mej). Aah så åkte en bil förbi jag stog med mobilen i handen och boken som jag hade lånat och skulle lämna tillbaka. Jag hade på musik också eller så hade jag precis stängt av. Ja och sen när bilen kom så skvätte det vatten haha så man fick vatten på typ nästan hela sej hahhaha. Eller okej det var inte överdrivet mycket vatten men aah jag dog av garv haha. Och sen cyklade vi vidare. Jag hade luva på mej så jag såg ingenting och sen var vi vid en parkering så gick jag typ av jag vet inte varför så gick jag bah lite där utan att se sen helt plötsligt bah typkänner jag att jag går in i nåt så fatar jag ingenting. Så kollade jag jag hade tydligen gått helt snett så jag höll på att ramla över en bil hahaha jag blev fett rädd :P. Ajja skriver sen när jag slutar pusshejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0