Östhammar idag

goddag haha sitter vid jennifers data nue föratt jag orkar inte sätta på min egen :P.Idag ska jag me jojo till östhammar vi ska vara i hennes sommarlägenhet. Haha igår när jag gick och la mej kollade jag på I taket lyser stjärnorna. Det var jue så längesen jag såg den eftersom att jag har varit i Berkinge. Men jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har sett den så jag ska kolla i bloggen haha men jag tror 9gånger nue men ajja. Nue ska jag äta och skala räkor som jag fick av mamma igår :P. Och jusste igår fyllde Matilda år. Det var inget jag glömde eller så bara att blogga om det men jag har ingen bild på henne bara hennes bränna sen österängen haha. Men ändå om due läser det här matilda så ska due veta att jag saknar dej sååhäääääär jävla mycket!!!!och alla andra såklart :)<33

Kommentarer
Postat av: Matilda S

Haha tack :D <33 jag älskar också dig fast mera :D <3333333

2009-06-28 @ 21:11:04
URL: http://muuttis.blogg.se/
Postat av: Emma Damm Drawings



Kikar in och säger hej :-) Är allt bra med dig en solig och fin dag som denna? Ha det bäst!

2009-06-29 @ 12:09:16
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0