lite bilder från dagen/kvällen

Hejhej har inte skrivit på hela kvällen..Men först gick jag och mötte steffi så drog vi till kyrkan och hade avslutning sen drog jag lidia och karin hem till mej föratt vi skulle sprayfärga våra hår. Vi hade rosa och lila. Sen efter ett tag kom jossan ingrid och nadine. Fast dom drog typ efter 10 minuter 1kvart kanske? Så skulle jag fika och lidia och karin fick också :D.Jag har inte så himla många bilder men lidia får skicka dom hon tog till mig sen..Och nue kom jag precis från matilda. Dorg till henne en sanbbis hon undrade om jag ville sova över men jag kan inte för jag ska på Joakims student imorrn. Och vi ska åka vid typ 9 - halv 10 såe måste gå och lägga min lite tidigt och så måste jag komma på ett sätt att få av mej min nya klänning på utan att det ska komma färg på den...

innan jag skulle dra och möta steffi:


jag och steffi:


mitt hår efter färgningen (hade sprayat rosetten och luggen rosa allt annat hår lila):

Kommentarer
Postat av: stephanie

driiiver du med mig fett ful jag bleev hahahhaha love u<3<3

2009-06-13 @ 14:28:37
URL: http://stephanyy.blogg.se/
Postat av: stephanie

driiiver du med mig fett ful jag bleev hahahhaha love u<3<3

2009-06-13 @ 14:28:40
URL: http://stephanyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0