konveration med steffi hahahah

haha chattade nyss med steffi hahaha asso jag satt och asgarva som fan :P. Fast nue har hon loggat ut. Jag fan sparade den jag va tvungen :P.



nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

heeej

summer ^^, säger:

Heeej ^^

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

görue?

summer ^^, säger:

läset precis din blogg durå ?

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

okej musik och tråkar

summer ^^, säger:

Okeey , mår du bättre

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

japp

summer ^^, säger:

YÄY <3

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

summer ^^, säger:

Har fan redan saknat dig ,

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

haha jag har saknat dej mer!!

summer ^^, säger:

MEST

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

mer än mest

summer ^^, säger:

hahahahahah .. obeskrivligt

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

mer än obeskrivligt

summer ^^, säger:

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

summer ^^, säger:

hahaha har lika dålig syn som din gammelmormor ahhaha

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

hhahahahah

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

men hur llänge har due vart inne?

summer ^^, säger:

inne på vadå?

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

msn

summer ^^, säger:

vet inte eller vah jag fattar inte

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

nej men asso jag har suttit här och tråkat o så har jag inte sett att due har varit online dåe har jag suttit och tråkat i onödan åååh

summer ^^, säger:

hahaha jaha nu fattar jag .. men jag är förvirrad .. gå in på min blogg o läs matildas kommentar ? jag fattar ingen av dom

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

ok

summer ^^, säger:

titta på inlägget , ceeepee

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

i vilket inlägg?

summer ^^, säger:

lilla pussnuli hahahhaahhaha lol

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

wtf hahahah sitter fan och garvar

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

hade hon kmmenterat nå mer ?

summer ^^, säger:

hahahha jag me fast ja garvar mer åt din kommentar

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

vilken?

summer ^^, säger:

ja inlägget sommarlov o ett till

summer ^^, säger:

o inlägget godmorgon

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

okej

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

vadåe?vad är det due inte fattar med dom kmmentarerna?

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

men vad hade jag kommenterat?

summer ^^, säger:

nej det va bara den fösrta

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

okej

summer ^^, säger:

min gammelmormor eller farmor är död

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

jahha hahah

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

men min gammelfarmor lever

summer ^^, säger:

förlåt men de va bara lite roliit

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

vf förlåt?

summer ^^, säger:

om du typ tänker öh äre rolit att min gammelmormor é död

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

ahha men jag har aldrig träffat henne ändåe

summer ^^, säger:

okej

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

höhö så jag bryr mej inte xD

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

men stackars min mamma?

summer ^^, säger:

hhahahahahhahah

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

shit borde inte hon ara ledsen?

summer ^^, säger:

jo inför sig men dog hon nyligen

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

haha både min gammelmormor och gammelfarmor hette och heter svea

summer ^^, säger:

haha

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

nej hon dog typ när mamma va liten

summer ^^, säger:

ojoj

summer ^^, säger:

tkr du färgerna på min blogg ärr konstig

summer ^^, säger:

men vem ärre som ska ta hand om sitt get liv??

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

nej

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

typ jag?xD

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

mamma va typ som oss när hennes mormor dog

summer ^^, säger:

nu är min 50 år

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

ofta?

summer ^^, säger:

haha jaa

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

fan min mormor är 60 eller nåt

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

eller menade due din mormor eller gammelmormor?

summer ^^, säger:

mormor

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

ahha tänkte väl

summer ^^, säger:

min gammelmormor är död

summer ^^, säger:

eller min låtsas iaf

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

okej då sitter vi i samma båt dåe hahahah

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

driver typ

summer ^^, säger:

hahahahahah ?

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

ja mnen de va bah konstigt df skrev jag haha

summer ^^, säger:

men de va roolit

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

ahha okej

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

asso seriöst vi sitter typ och snackar om döda människor?dom kanske kommer hämnas på oss och spöka för oss inatt bah föratt vi typ garvar föratt dom är döda?

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

whaaah nue är jag rädd

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

nej de e jag inte alls de

summer ^^, säger:

hahahahhaahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

haha vad va de som va så kul?

summer ^^, säger:

nu asgarvar jag som en jäkla full anka

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

asso jag kommer fan spara den här konversationen

summer ^^, säger:

hahhaahhaaaaaaahahah

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

hhaah som en jäkla full anka

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

hahahahaha

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

nue garvar jag också så frågar mamma vad jag garvar åt

summer ^^, säger:

haahhahahahahahaahahhah

summer ^^, säger:

omg min mää hahhhahaaha

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

haahhaahahahhaah

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

din header är klockren hahaha

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

driver

summer ^^, säger:

ahhahaha

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

hur kunde de bli så egentligen?

summer ^^, säger:

men nu sa hon att jag måtte ge henne medecin ^^ ceeya bby

summer ^^, säger:

spara

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

okej ska due logga ut?

nattuues.blogg.se,,BRITNEY SPEARS 13juli har I taket lyser stjärnorna på dvd nue säger:

vi ses

summer ^^, säger:

a

summer ^^, säger:


Kommentarer
Postat av: stephanie

hahahahah bäst faan <3<3<3<3<3

2009-06-14 @ 14:51:27
URL: http://stephanyy.blogg.se/
Postat av: Matilda S

Nejnej jag menade inget illa med inlägget men jag ville bara skriva det asso svårt att förklara men... om ni tog de illa så förlåt. :(

2009-06-15 @ 22:00:20
URL: http://muuttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0