I taket lyser stjärnorna på DVD imorrn :O

Kom nyss in från mormor. Har vart på rusta ÖoB och lite annat mamma skulle typ köpa nån båt men hon hitta ingen.. Men jag locka iaf till mig ansiktsmask :P. Fick nyss reda på att I taket lyser srjärnorna kommer ut på DVD imorrn. OMG!!!!Jag MÅSTE ha den ska köpa den på fucking direkten jag ska va den första som har den hahah okej jag kommer inte vara den första men vart köper man den dåe? Asso seriöst jag är KÄR i den filmen och boken jag skiterie fan jag får ha mindre pengar till stockholm men jag bara msåte ha filmen asso GUUUD jag dör. Köper den påe en gång efter skolan sen blire direkt hem och kolla på film shiiiet asso jag ska ha den!!!!!!Ajja skriver sen..




Kommentarer
Postat av: johanna

det var på cdon.com jag leta å där finns den :D

2009-06-03 @ 14:52:50
URL: http://jjohaannass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0