godnatt tror jag..

mm nue tror jag faktist att jag går och lägger mig..Är så irriterad på mig själv just nue..Idag skulle jag ha packat upp väskan och lagt allt i tvätten men nej det har jag inte gjort och skulle fixa mina naglar och det har jag inte heller gjort...Och så glömde jag säga till mamma att smörja in min rygg så inatt får jag stå ut med svidandet på ryggen. Fast det skulle ha svidit ändåe men soo. Jag va nyss inne på youtube iaf kollade på lite olika grejer det var först menat att jag skulle lyssna på marilyn manson - you spin me round eller nåt sånt jag vet inte vad den heter jossan visade mej den förut  och den är fett bra fast den där killen är fett läskig fan..så jag kollade på den låten fast med Britney som bild eller jag vet inte det var nån som hade tagit låten och satt ihop den med klipp från några av britneys musikvideor.. Och sen  började jag kolla på brooke hogan har aldrig lyssnat på nån låt med henne förut bara kollat på programmet brooke knows best som går på MTV.Men äh jag sätter in massa låtar dåe.. Och så har tydligen Michael Jackson dött? Eller Cissi sa de iaf fett läskit haah


 

Kommentarer
Postat av: Matilda S

Abbooww saknar er fett mkt...!!

2009-06-27 @ 10:13:31
URL: http://muuttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0