fan jag somna haha

God morgon. Det är jue inte direkt omöjligt att redan veta vilken film jag kollade på igår för självklart var det I Taket Lyser Stjärnorna haha:P. Fast jag somnade typ ganska tidigt i filmen fan jag som aldrig kan somna till en film?Men nue var jag så jävla trött jag  fan kämpade föratt hålla mej vaken först men det gick inte. Idag ska jag typ vara med jojo tror jag? Eller hon och jossan ska väl sova här eftersom att imorrn shoppar vi loss i huvudstaden :D:D. Så jag måste till farmor och hämta pengar och hoppas på att banken är öppen idag och så ska jag ringa pappaoch be om pengar. Fan jag har jue typ ingenting just nue jue :P. Så imorrn blir det ingen bloggning..Men jag vet inte vad jag ska ha på mej osv. typ vart jag ska ha plånboken o de för jag tänkte ha min vita illa väska med nitar på men jag vet intejag kommer ha min adidaskofta med dragkedja på fickorna iaf så kanske jag har things i dom fickorna :P. Men jag får se hur det blir dåe bloggar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0