det som hände fter det senaste inlägget haha

Ja mitt senaste inlägg var jue när vi hade kommit hem från biblioteket. Och vi skippade jue att äta lunch i skolan så vi skulle äta hemma. Och vi var hemma hos mig och jag hade inget att äta bara makaroner och nånting som skulle ta för lång tid så vi drog hem till matilda och åt tacopaj och billys pizza. Sen fick vi skynda till skolan föratt ha engelska men sen när vi kom dit hade vi fått håltimme bara föratt ingela var sjuk idag igen. Jahha dåe fick vi lite damp för vi hade stressat i onödan. Men sen skulle vi ta en omväg hem till mej men det blev så att vi hamnade hos hennes mormor. Där fick vi lite kakor och saft och innan vi drog en varsin glass mummsigt :D. Ja och nue är jag hemma lyssnar lite på musik och ska nog plugga sen. Ajja ska inte skriva så mycket mer nue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0