dagen lite kortfattat

hejhej har inte bloggat på hela dagen idag typ? Har iaf vart med tess. Vi drog först ner till stan och sen änr vi kom hem så gick vi ut med savannahs hundar tror jag. Vi gick först förbi heidenstamstorg sen fortsatte vi och gick till gränby vid 4H-gården. Och Ozzy blev jätte trött på vägen hem haha så tess bärde upp honom ett litet tag haha så söt :P kolla på bilden hur han stog på tess för han ville komma upp haah. Och sen när vi kom hem kollade vi på I taket lysrer stjärnorna så den tog precis slut och nue ska jag bada.' Det hände jue mycket mer under dagen men jag orkar inte skriva allt för jag kommer inte direkt ihåg allt haha.


blev lite suddigt men han gör som vanligt flrst kollar in i kameran sen när bilden väl tas ja då ska han vrida på sej och hålla på haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0