blir tess idag dåe :D

hejhej har inte bloggat något idag. Men jag vaknade vid nio - halv tio pga. mamma och jennifer (som vanligt) -.- . Så gick jag och satte mig och kolla på teve förjag pallade inte sätta på datan :P. Satte på MTV och okllade på MTV music awards haha twilight vann jue flera pris eller alltså om nånting med twilight var nominerat i kategorin så vann den jue ;) den är jue bäst..Sitter och laddar ner "twilight soundtrack" eller vad man ska säga " paramore - decode". Den är bra :D. Idag blire tesshon ska ringa när hon har vaknat till alltså hon är vaken men trött typ. Haha jusste igår när jag skulle gå och lägga mej tänkte jag jue kolla på I Taket Lyser Stjärnorna men min dvd var helt cepe en kabel va sönder så det kom inget ljud. Så jag gick och la mig på en gång istället -.- . Men ska inte skriva så mycket nue pusshej.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: tack så sjukt mkt :)

2009-06-07 @ 11:53:13
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Anonym

var med på frågestund? :) fråga vad du vill om vad du vill så svarar jag när det tar stopp :)

2009-06-07 @ 19:04:18
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise-FOTOBLOGG

Fina bilder i din header:D

Skriv gärna en kommentar vad du tycker om mina bilder/blogg, skulle bli så glad eftersom jag behöver kritik(A)

Ha en bra kväll

Kram

2009-06-07 @ 19:28:01
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0