1 Juni :D

Hejhej,,hann inte blogga imorse. Vaknade en halvtimme senare för jag hade inte på alarmet på mobilen..Tur att tess sov här iaf för hennes va på. Sen hade jag glömt bort att steffi var på kryssning så jag visste inte vad jag skulle göra för jag kom inte på om hon var borta eller om det var nästa vecka så jag ringde till matilda som inte svarade eftersom att ingen svarade hemma hos steffi och hon svarade inte på mobilen heller. Matilda svarade inte heller så ringde jag cissi hon hade ingen aning men sen ringde matilda upp. Och sen kom jag på att jag hade inga skor för dom är kvar i bilen för jag hade med mej alla par skor typ förutom mina rosa par ballerina tur det...Men jag hittade iaf ett par gympaskor som jag hade. Ja sen drog jag till skolan.  Och nue sitter jag här dåra egentligen skulle jag ha slutat 15.40 men jag pallade inte so-tema..Ajja får se vad jag gör idag har inget att göra typ får väl typ plugga lite..

Kommentarer
Postat av: stephanie

Det stod aldrig att du ringt ^^

2009-06-02 @ 15:37:46
URL: http://stephanyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0