lite bilder

ååh jag är så trött på mej själv och jag vet inte varför. Åkte till berkinge för att vi skulle hämta nån grej sen åkte hem igen. Så badade jag och nue har jag varit inne på bdb. Och sen ska jag väl in på bloglovin. Och så har dom gjort om bloglovin skitmycket så först blev jag helt förvirrad..Jaja här år lite bilder från östhammar iaf. sätter inte in alla för det är mest typ bilder på jojo ahaah som är lite drog hahaha hon kanske inte vill att jag ska sätta ut de.
i öregrund:








ute på däck när vi åkte eckerö linjen




det här gjorde mej väldigt förvirrad haahha när vi satt på bussen ch skulle hem från mariehamn så satt jag och jojo o prata lite så kollade jag ut lite och så såg det ut som att den där killen i gul tröja typ "flög"? Och de va lite läskigt hahhaha men sen kom jag på hur det var. Han satt i bussen brevid och bussen vi satt i speglade sej i den bussen som va brevid hahaha.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0