lite bilder från igår påe konserten men kommer mer...

m ja rubrikensäger väl det mesta..Jag filmade mest men tess tog också en massa bilder som hon ska skicka som dåe blir insatta påe bloggen...
Men jag kan jue berätta lite nue om gårdagen också.
Vie kom fram till Globen vid fem. Dåe gick vie och köpte tröjoroch lite annat.. Såe kom en av BRITNEYS paparazzifotografer fram till oss och frågade på engelska: kan jag ta ett kort på er till Britneys webbsida? och tessvar typ den enda som fatta nåt såe hon bara aah okej såe gick vi bort lite såe tog han ett kort påe oss såe vi kommer typ vara med påe hennes webbsida!!!!Jag och Jenny shiiet vie dog när vie fattade att vie skulle vara med påe hennes hemsida asso fatta hon kommer liksom veta vilka vi är!!! Men till konserten... Dörrarn öppnades och man kom in fäste blicken på scenen och märkte hur nära scenen man faktist satt. Hade stora förhoppningar eftersom att pussycat dolls skulle vara förband men det var dom inte..Istället var det en dj havanna brown. Och innan det var det NRJ som var där och djade lite.. Sen blev det nedräkning på 25 minuter som ändå gick rätt snabbt..Och sen när det var klart kom det  massa cirkus folk och gjorde massa grymma grejer..Och sen kom hon där efter en grym presentation i två korsade "rockringar" påe en platta i mitten av dom ner från taket eller vad man ska säga. Alla skrek jag fick värsta panik grät och allting. Och började sjunga Circus...Man satt där sjöng med skrek ver helt till sej jag filmade inte ens det var för mycket alltså fast dethade varit såe coolt att ha film påe det men det bara såe gick inte att filma.. Och hon sjöng massa låtar alla blev helt tokiga när hon sjöng baby one more time och toxic womanizer och lite liksom vissa speciella låtar..Aah min röst var jue helt förstörd när vie kom ut.. Jag köpte ett halsband 100 :- en nyckelring 40 :- två stycken t-shirtar 320 :- /st en mugg 20 :- och såe fick man en lys grej när man köpte sakerna som det stog kill the ligts påe men hon sjöng inte den låten? och inte oops I did it again heller? Jaja jag tycker iaf att det var en jävligt lyckad kväll. Och såe är jag såe jävla avis påe dom som går påe konserten idag får hon har signering idag...



fan ta er om nie snor bilderna...

Kommentarer
Postat av: Neah

Tack så mycket för dagen Natta, hade det inte varit för dig skulle inte dagen varit så bra som den var :D Tack så mycket <3

2009-07-19 @ 23:36:14
URL: http://linnearunermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0