asso jag är bäst påe att handla hahah

har inte bloggat idag va? Palla bry sig jag har skrivit att jag drar ner påe bloggandet nue påe sommarn såe...Idag har jag iaf inte gjort såe mycke..bara suttit här vid datan och försökt fixa låtar till mobilen för jag råkade ta bort allt när jag skulle rensa mobilen till konserten såe blev inget sparat..ajja va nyss påe ica haha de gick jue bra..Lånade syrrans cykel och den va skit vinglig. Sen när jag va påe väg till affärn sa jag för min själv hela tiden hamburgerbröd,2 tomater och glass om o om igen för att komma iåg att jag skulle köpa de. Sen när jag skulle gå och ta tomater fattade jag först inte vart jag skulle ta dom från för de fanns typ två olika ställen där det fanns tomater. Och sen skulle jag ta glass och dåe visste jag som vanligt inte vad för glass jag skulle köpa för glass. Aaah men sen när jag kom till kassan (jag hade fått 50kr av mamma) aah dåe kostade allt 53 jag bah jahha men jag har bah en femtiolapp. Såe dåe fick hon typ ta från kassan eller nåt sånt jag fatta inte. Och sen när jag kom hem gick av cykeln såe typ lyfta jag lite påe den jahha dåe lossnade fram hjulet hhaaha de va derför de va såe vingligt :P. Och nuehar jag precis ätit hamburgare med pommes pusshej.


ooh jusste en bild från britneys facebook:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0