vaknat sent?

Godmorgon på er. Det är inte direkt lite sent föratt säga godmorgon nu dah? Men vi vaknade faktist 15.00,och det är på grund av att vi kollade¨på en film som slutade vid 5. Inte bra,nuu har jag vänt på dygnet igen,och det är tydligen bara 3 dagar kvar till skolan -.-,,suck! Idag vet jag inte vad jag hittar på mamma är på bio,banken är stängd och bilen är på lagning så det blir inte att åka till gränby och lämna in kort till ID eller byta nån tröja utan det får vi göra på onsdag. Tur är i alla fall att jag ändå inte kommer få pengar innan dess.För på vissa affärer kan man ju inte betala med kort utan legitimation,i alla fall inte på Gina det är typ den enda affären jag vet och björn borg fast det ligger ju i stockholm så det spelar nog inte så stor roll haha ;) . När jag kommer hem från Johanna ska jag fixa min bloggdesign helt och hållet,,jag hjälpte Jojo med hennes igår kolla på hennes,jag ska nästan ha som henne  fast annan färg på text m.m . Hoppas det blir bra men nu har jag inget mer att skriva om men jag skriver mera senare såklart,,ha det bra så länge..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0