Steffi<33:D

Hejhej,,har precis duschat och fixat mig.Steffi ska komma idag snart tror jag :D <33. Skrev ju att jag skulle vara med henne idag tidigare. Jag vet inte hur länge hon är här men ganska länge antar jag :D,,hon ville till Burger king och äta men jag har ju då inga pengar eller asso jag har pengar men jag tycker att det är drygt att ha ojämnt med pengar på kortet x( så vi ska inte dra dit för jag har inte lösa pengar heller.


Inatt sisådär vid kanske tre tiden? fyratiden? Så gick min syrras kompis som sover här upp på toa och jag låg och kolla på tv i mitt rum då,,så jag gick upp och skulle skrämma henne.Så jag gick in i köket och ställde mig med hel öppnade ögon (föratt se lite  läskigare ut),,så tog jag en kniv xD så stog jag där med himlade ögon när hon kom ut och gick in i köket asso hon blev skit rädd och jag börja skratta men egentligen så var det  inte så kul ellerhur? Nu  känner jag bara att jag var taskig mot henne för jag hade blivit livrädd och stått och skrikit som fan,,men sen när jag gick och la mig igen låg jag och skrattade förmig själv om och om igen,,medans hon låg och försökte andas normalt. Sorry Savannah!!

Kommentarer
Postat av: johanna

du är konstig duu :P hehe

2009-01-11 @ 17:27:53
URL: http://jjohaannass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0