Onsdag morgon

hejhej,,idag ska jag inte gå med Steffi till skolan för jag har idrott som första lektion och hon har sovmorgon till to i tio sa hon,,för hon ville inte byta idrottsgrupp. Idag har jag i alla fall ledigt efter lunch för jag ska ju till min gammelfarmor,,fast min lunchs börjar 11.45 och mamma sa att det var för sent att jag inte skullle hinna följa med då så jag måste prat med min mentor och säga att jag måste dra innan engelskan då kommer jag bara ha två lektioner :D idrott och so. fast jag har inte gjort min so läxa,,oops!  I alla fall just nu sitter jag och lyssnar på musik som vanligt är det Britney Spears asso hon är så jävla bra :D<33. Snart hinner jag inte skriva så mycket mer för jag hade tänkt att gå kvart över åtta så har jag en kvart på mig. Kommer inte på något mer att skriva men jag skriver antagligen när jag kommer hem från skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Trackback
RSS 2.0